Ana Sayfa > Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

.Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Kanununa göre kayıt işlemi, 25/4/2006 tarihli ve 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu hükümlerince oluşturulan “ulusal adres veri tabanındaki adres bilgileri esas alınarak, e-Okul sistemi üzerinden yapılır. Kayıt işlemleri sırasında herhangi bir belge talep edilmez.” hükmü kapsamında yapılmış olup öğrencilerin adreslerine göre hangi okullara kayıtlarının yapıldığını Bakanlığımızın e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi internet sayfası üzerinde "https://e-okul.meb.gov.tr/" öğrencilerinin T.C. kimlik numarası ve doğum tarihi ile sorgulama yapılabilmektedir. e-Okul Yönetim Bilgi Sisteminde ilan edilen okula kesin kayıt işlemi okul yönetimince yapılacaktır.